Kalite Politikası

Yaşar Topluluğunun bir üyesi olan Yaşar Dış Ticaret A.Ş. müşteri istek ve beklentilerini, yasal gereklilikler çerçevesinde, sürekli iyileştirmeyi temel alarak katılımcı bir yönetim ile kalite sistemini yürüterek, uluslararası pazarlarda dış ticaret hizmeti sunmayı ana hedefi olarak belirlemiştir.

Bu hedef doğrultusunda;

  • Şirket güvenilirliğini ve Kurumsal imajını korumayı,
  • Müşteri istek ve beklentilerinin doğru olarak anlaşılabilmesi ve gerçekleştirilebilmesini sağlamayı,
  • Kalite yönetim sisteminin etkinliğini, kurum kültürünün bir parçası olarak görerek, sürekli iyileştirilmesinin daimi bir hedef olarak sağlamayı,
  • Çalışanları katılımını desteklemeyi,
  • Tedarikçileri ve grup şirketleri ile karşılıklı faydaya dayanan ilişkiler geliştirmeyi, 
  • İlgili tarafların ihtiyaç ve beklentileri anlaşılarak hizmetlerin düzenli olarak sağlamayı,
  • Faaliyetlerimizin tüm aşamalarında, öngördüğümüz risklerin değerlendirilmesi ve bu risklere uygun aksiyonların belirlenmesi ile hedeflerimize sorunsuz ulaşmayı,

taahhüt eder.


Dış Ticaret Başkan Yardımcısı
Cüneyt BAŞBAKKAL