Kalite Politikası

Yaşar Topluluğunun bir üyesi olan Yaşar Dış Ticaret A.Ş. müşteri istek ve beklentilerini, yasal gereklilikler çerçevesinde, sürekli iyileştirmeyi temel alarak katılımcı bir yönetim ile kalite sistemini yürüterek, uluslararası pazarlarda dış ticaret hizmeti sunmayı ana hedefi olarak belirlemiştir.

Bu hedef doğrultusunda;

  • Şirket güvenilirliğini ve Kurumsal imajını korumayı,
  • Müşteri istek ve beklentilerinin doğru olarak anlaşılabilmesi ve gerçekleştirilebilmesini sağlamayı,
  • Yönetim sisteminin etkinliğini, kurum kültürünün bir parçası olarak görerek, sürekli iyileştirilmesini daimi bir hedef olarak sağlamayı,
  • Çalışanların katılımını desteklemeyi,
  • Tedarikçileri ve grup şirketleri ile karşılıklı faydaya dayanan ilişkiler geliştirmeyi,

taahhüt eder.

Dış Ticaret Başkan Yardımcısı

Cüneyt BAŞBAKKAL